onsdag 25 januari 2012

Spykänsla

Om ni någon gång provat att köra en metcon tätt efter en 1500 kcal middag så vet ni hur det är. Om inte- don't! Just don't.

Kvällspass på Actic. Fortfarande lite ont i knät idag så jag skippade hopprep. Fick bli en kombo idag av pass 2 och 3....typ.

Wu
Släpa min 24kg KB till gymmet (deras tyngsta väger 16kg)
500m rodd 1:48

Modifierad burgener + Snatch 40kg x 3, 50kg x 3

Rörlighetsträning/Stretch
Lite slapp på rörlighetsövningarna. Måste fortsätta pressa mig själv på dem här.

A1. Enbensmarklyft
22kg x 10/10 x 3

A2. Bänkpress
40kg x 10, 60kg x 5, 80kg x 5, 70kg x 5 x 2

B. Amrap 15min:

5 Pu
10 Pushups
15 Svingar 24kg

9 Varv. Det tog i runda slängar tio minuter innan jag vågade resa på mig efter det här. Jag hade fullt sjå med att hålla maten nere. I skrivande stund, så där en timme efteråt, så vill maten fortfarande upp. Full mage och 4kg mer på kb'n var slitigt. Åtta varv gjorda på 13:30 min - och jag ville verkligen få in ett varv till så jag bet ihop. Ett varv mindre än sist men ändå nöjd med tanke på att det var tyngre svingar och magen var full.

Det fick räcka för idag.

Kost

Lunch
Fullkornspasta med kronärtskockshjärtan och fetaost i tomatsås
Proteinbrownie
Avocado
Banan

Middagen som ville upp
Köttbullar med potatis och gräddsås.....och rårörda lingon. Inte mycket paleo idag :)
Banan
Grapefrukt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar