onsdag 18 januari 2012

Inte riktigt med + paparazzitime

En sån där dag där man inte riktigt är med. Helt plötsligt så är passet slut och man har ingen aning om vad man gjort. Tur att man skriver ner.

Wu
5min hopprep
Hopp, trassel, hopp, rappa sig själv över smalbena, trassel, hopp, trassel....ja ni förstår.

2 Strikta Mu

Modifierad Burgener

Rörlighetsövningar

A1. Zercher good mornings
20kg x 5, 40kg x 5, 60kg x 5, 70kg x 5, 60kg x 5 x 2
Jag gav mig faktiskt på ett set på 80kg idag igen men kunde inte hålla ryggen. Sänkte till 70kg.

A2. Kippade Mu
3 x 3
Kanske inte de snyggaste och ett väldans gung på dem idag. Behöver nog sträcka ut fullt också om jag ska ha godkänt på dem :)


B. Haltande Marklyft
40kg x 3 x 3
Körde utan upphöjning den här gången. Det börjar se lite bättre ut. I alla fall jämfört med hur det sett ut innan. Och jag som sagt att jag aldrig ska ägna mig åt paparazzi fick lite kändis på video idag.


C1. Boxsquats
70kg x 5 x 3
Ökade vikten från sist med 10kg. Känns fortfarande väldigt lätt.

C2. Pendlay Rows
70kg x 5 x 1, 60kg x 5 x 2
Trodde jag skulle fixa samma vikt här som på boxsquatsen. Blev inte så snygg rygg på första setet.

D. Tabata situps
16, 16, 13, 11, 10, 10, 9, 9
94 reps. Sämre än sist. Helt slut i magmusklerna.

Kosten
Lunch:
Provensalsk fisksoppa med sötpotatis och rotfrukter
Avocado
Banan
Nöt och dadelbar

Middag:
Vitkålssoppa med fänkålskorv (nitritfri)
Beef Jerky
2 Bananer
Apelsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar