tisdag 24 januari 2012

Kladdkaka galore!

Vi börjar med kosten idag.

Frukost
Fett med kladdkaka med mycket grädde

Lunch
Laxsallad med quinoa
Banan
Fett med kladdkaka med mycket grädde + Davids proteinbrownie med bär och fett mycket grädde

Middag
Hallumi med sötpotatis och hummos
Banan
Apelsin
Avocado

Om ni undrar över kladdkakan så fyllde jag år idag. 34.

Jag hade inte tänkt träna idag men lyckades få in ett supersnabbt pass efter lunch.

Wu
5min hopprep

Modifierad Burgener

Rörelseövningar

A1. Bensparkar 50/36kg x 12 x 3

A2. Rumpsparkar
1min arbete x 3

B. Hang power clean
20kg x 3, 40kg x 3, 60kg x 3, 80kg x 2 (pr), 65kg x 3 x 3
Mitt pr i full clean är 80kg. Jag har inte riktigt varit i närheten av att få upp den vikten på ett tag nu. Inte ens i power clean. Nu flög stången upp! Inte särskilt tungt. Så jag satte en till, och.......nästan en tredje. Sjukt nöjd! Jag fick för mycket vikt på tårna i den sista men den var uppe och vände. Jag tackar min kära hustrus födelsedagspresent (inte kladdkakan), 2XU tights. Videon på 65kg.

Avslutade med utfallsgång 50 x 3

Knät knakade till idag när jag var ute och gick på lunchen. Lite småont hela dagen efter det men kände inget när jag tränade. Jag gjorde verkligen inget speciellt utan det bara knakade, lite som när en kiropraktor drar i kroppen. Jag ignorerar det och stoppar huvudet i sanden. Får se om det fortfarande gör ont imorgon. Säger god natt med en idolbild på mig själv i födelsedagspresenten. Nu får jag kanske hänga med de coola crossfitkidsen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar