måndag 23 januari 2012

Ingen ostbåge

Pass med David idag. Har säkert glömt något av det vi gjorde.

Wu
5min hopprep

2 Strikta Mu

Modifierad Burgener

Rörlighetsövningar

Snatch
Vi körde från marken idag. Första gången sen operationen. Det var så länge sen jag körde från marken så jag hade väl igentligen inget pr i snatch. Klarade 55kg.

Marklyft
Och så gjorde jag ett marklyft på 100kg med rak rygg idag. Stort!



Tyvärr så har jag ingen film på hur det brukade se ut men jag misstänker något i den här stilen



Vi övade lite på butterfly pu. Det kommer säkert men just nu känns de bara muppiga.

Ett gäng kippade mu's som inte alls var särskilt kippade. Jag har på nått vis lyckats att glömma bort hur man kippar dem :)


Avslutade med 3 varv 30sec vila mellan varven av:
10st Clean and jerk 30kg
10 TTB


Tror jag hade 1:18 på första, 1:15 på andra och 1:14 på tredje. Glömde bort mig själv och gjorde några med pushpress istället för jerk. De räknades då inte. Ttb gick väldigt bra första på första varvet. Kom av mig själv på varv 2 och 3 men lyckades hitta tillbaka till rytmen.


Får nya pass på torsdag. Kul med lite mer variation. Det har varit väldigt mycket överkropp nu.


Lunch
Davids proteinbrownie med blandade bär
2 Bananer

Middag
Fullkornspasta med kronärtskockshjärtan, oliver, kapris i tomatsås
Banan
Apelsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar