fredag 20 januari 2012

Soft fredag

Ibland så stannar jag upp och inser hur jävla lyxigt jag har det. Livet som frilans är inte alltid en dans men lyxen att kunna styra över sin tid är värt så otroligt mycket. Att kunna lämna ungarna på dagis och sen hänga på gymmet hela förmiddagen är få förunnat. Tog god tid på mig idag. Snackade en del skit och drack kaffe.

Wu
5min hopprep.

2 Strikta Mu

Modifierad Burgener

Rörlighetsövningar

A1. Pushpress
20kg x 5, 40kg x 3, 60kg x 3, 70kg x 3 (Pr), 60kg x 3 x 3.
Failade första försöket på 70kg men blev förbannad över mitt svaga psyke och tog efter en kort paus nytt tag och satte 3. It's all in my head. Tunga, men inte jätte tunga. Ska bara våga.

A2. Viktade pu
75kg x 5, 85kg x 5, 95kg x 5, 82,5kg x 5 x 2
Jag har gått upp 2-3kg sista veckan. Det känns i pu's.

B. Amrap 10min av:

4 Hspu
8 Ctb-pu

7 varv + 3 hspu
En klar försämring sen sist. Mer än ett varv faktiskt. Hspu var väldigt tunga idag. Fick bryta och ta dem en och en på de två sista varven. Kom inte upp från bottenläget.

C. 10 Ringdips vila 1min x3. Tid på varje set
23s, 35s, 3:30min
De två första seten gick väldigt smidigt och bra. På tredje var det tvärstopp. Förstår inte hur det kan ta slut så där.

D. Support mature amsap x 3, 1min vila
28s, 16s, 15s

Kost
Lunch
Vitkålssoppa med fänkålskorv
2 Bananer med jordnötssmör

Middag
Kyckling wok med ris
2 Apelsiner
Popcorn och Lindtchoklad :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar