tisdag 15 januari 2013

Låååååååårrrrrr

Lunchpass på Nordic idag. Riktigt roligt pass med mycket syra. För första gången på länge så fick jag inte panik när syran slog på. Ett gott tecken. Fasar lite för träningsvärk om nån dag eller två :)

A. 1 Frivändning + 4 Frontsquats OTM 8 min 70 kg

Började på 60 kg men det blev lite för lätt så jag höjde till 70 kg. Bra vikt som inte tog ut mig fullständigt för sen blev det dags för:

3 Varv av

10 OHS 40kg (rx 45 kg)
35 Air squats
15 T2B

6:45 min

Ångrar lite att jag inte körde på 45 kg i OHS. Det hade tagit längre tid men det hade helt klart gått. Nu blev OHS riktigt jobbiga först i sista set. Som alltid svårt att säga hur man hade reagerat på 5 kg till. Försökte jaga Björk som jag hade brevid mig men "the girl is a machine"! Jag dog lite i knäböjen men höll hyfsat tempo genom dem. T2B obrutna fram till sista varvet då jag bröt 8/7.

Gott så. Heja, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar