torsdag 8 december 2011

111208

500m rodd
Gick inte så snabbt men kändes betydligt bättre med rörligheten i knät idag. 

Tabata KB svingar 16kg
Det här är en bra vikt att köra uppvärmning på.

Bänkpress
72,5 kg x 6-6-6-5-5

Overhead squat med pinne
3 x 20

Armhäv i smithmaskin
3 x 15

Stående enbensvadpress. Kroppsvikt
3 x 20 (på varje ben)

Enbensmarklyft
3 x 8 (på varje ben)
Jag hade fortfarande träningsvärk i hamstrings idag efter att ha kört den här i förrgår. Kan inte påminna mig om att någon övning förut gett mig så mycket kontakt med hamstrings att jag faktiskt fått sån träningsvärk i dem. Gillar den här övningen skarpt men den kräver en del övning känner jag. Framför allt så måste balansen bli bättre. Foten får jobba som tusan för att jag ska hålla balansen och det tar på krafterna.

Strikta pressar
45kg 3 x 6
Väldigt tunga idag.

Kost:
10:30 Proteinshake
12:30 Hemmagjord kycklingwok med ris. 1 Avocado.
16:00 Handfull mandlar. 1 Apelsin.
18:30 Sötpotatis med bacon (den svindyra tillsatsfria danska) och savoykål (skulle ha varit grönkål, blev inte något vidare faktiskt). 1 Äpple. 4 Rutor 90% Choklad-ibland är jag ju mänsklig jag också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar