söndag 11 december 2011

Avokado delight

Snittar säkert en avokado om dagen just nu. Det här är så sjukt gott. Avokado med balsamvinäger och havsalt. Mmmmmmmmm. Börjar bli dyrt dock.

Hade ett bra pass i fredags som jag glömde logga. Min mobil gick sönder i helgen så jag kan inte plocka fram vad jag gjorde men mina marklyft kommer jag ihåg i alla fall.

Jag gav mig på att lägga på lite mer vikt den här gången. 80kg. 3 x 8. Det är hyfsat mycket vikt för mig som är sämst i världen på marklyft. Normalt när jag gör marklyft så får jag ont i ländryggen. Helt klart för att jag krummar för mycket. Nu tog jag min tid med varje start och spände mig mer i bål än vad jag gjort förut och det hjälpte. Nu såg jag inte hur det såg ut men lyften kändes bra över alla set. Jag fick inte under något lyft nån känning i ländryggen. Det tyder i alla fall på att jag gjorde nått rätt.

Imorgon är första träningen med David. Ska bli sjukt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar