onsdag 23 maj 2012

Mera pannben tack.

Kanske att jag gick lite hårt ut igår med fulla cleans. Knät bråkade med mig idag. Smärtan kom under ryck/OHS och störde mig rätt mycket. Det brukar inte göra ont när jag är uppvärmd och tränar. Fick problem med att nypa till vikten ovanför huvudet och missade ett par stycken idag. Stannade på 50kg. Önskar att jag filmat något idag för att se hur det såg ut.

Pass 1

A. 1 Hangsnatch + 1 Snatch + 3 OHS(3sec paus i botten)
30kg, 40kg, 45kg, 50kg

B1. Frontrackade utfallssteg bakåt 50kg 8/8 x 3 

B2. Kippade MU övergångar amrap -1 x 3
4, 3, 6
Två första seten var riktigt dåliga. Fick inte till dem alls. På tredje skärpte jag till mig och rev av 6 hyfsat lätta utan gung på ringarna.

C. På tid:
10-8-6-4-2 CTB-PU
5-4-3-2-1 Wallclimbs

3:57min
Vek ner mig idag. Nästan 20sec sämre än sist. Usch dåligt. Mera pannben tack! På +sidan ligger mina ctb som kändes hyfsat lätta idag och med mycket höft.

D. L-hang amsapx3 vila 1min
30s, 19s, 10s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar