fredag 10 augusti 2012

Hell week is over

Känner mig helt urlakad idag. Inte så mycket för träningens skull men det har varit extremt mycket och krävande fotograferingar den här veckan. Långa dagar och full rulle. De två senaste dagarnas väldigt tidiga morgnar har också tagit ut sin rätt. Hoppas att det lugnar ner sig nu i veckorna som kommer så jag kan fokusera på träningen. Jag hade nog hunnit med ett andra pass idag men jag var helt slut när jag kom hem idag.

Dagens.

A. Amrap 7 min: 5 Thrusters 43kg, 7 Laterala Burpees
7 varv + 5 thrusters.

Höll ett hyfsat jämt tempo genom hela. Kunde nog ha tryckt på lite till. Thrusters är dryga, även om de bara är fem åt gången. Har inte nått bra tempo i dem.

B. 15-12-9 på tid av: Hangpowercleans 50kg, Boxhopp 60cm, TTB
7:18 min

Inte nått vidare nöjd med den här. Körde med handskar vilket inte var nått vidare för greppet. Första varvet gick undan och kördes obrutet. Andra varvet tappade jag stången efter 8 reps och fick bryta upp TTB efter 6-7st. Tredje varvet gick i samma stil. Helt rökt i greppet. Brann i armarna en bra stund efteråt.

Imorgon blir det pass i stugan. Heja, Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar