fredag 8 juni 2012

Killing it!

Med undantag för min hspu så var det en riktigt bra dag idag. Fick till det där åttonde varvet och lite till på min 10min amrap med Push jerks och TTB. Hade en riktigt bra pace och höll ett varv per minut fram till varv 6. Det finns mer! Pushpress/jerk/split komplexet gick också lite bättre idag. 75kg fick jag till. Vet inte om jag push pressat så mycket förrut.

Wu
5 min hopprep
2 Strikta Mu
10 x 3 Boxhopp låg låda
Modifierad Burgener
Stretchövningar

A1. 1 Pushpress + 1 Pushjerk + 1 Splitjerk
50kg, 55kg, 60kg, 65kg, 70kg, 75kg

B1. Hspu amrap-1 x 3
10, 6, 4
Här vet jag inte riktigt vad som hände. Hade noll kraft. Varje rep var tung. Börjar undra om nått i min setup var fel?

B2. Boxsquats
5 x 3 60kg

C. Amrap 10min:

10 Pushjerks 35kg
10 TTB

8 Varv + 10PJ (På sekunden)
Faktiskt hur nöjd som helst. Hade 15 sekunder kvar på klockan när jag avslutade varv 8. Rev av de sista pushjerksen i rasande fart. Behöver bli lite tåligare i ttb för att öka. Helt klart dem som dödar mig. De första 4 varven är helt ok men sen bryts de hej vilt.

D. GHD-situps 10 x 3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar