torsdag 13 december 2012

Man cold

Det är mycket nu. Alla mina kunder kommer ungefär samtidigt på, att de "missat" att det är jul, att folk är lediga och att tidningar ska ut i januari också. Så jag jobbar ihjäl mig. Och så har jag åkt på en förkylning av episka mått. Det har nu gått en hel vecka sedan mitt senaste pass. Det börjar ordna upp sig men jag tänker inte börja träna förrän förkylningen lagt sig ordentligt. Jag har fortfarande ett pass kvar av min deload vecka kvar men jag får se om jag hoppar på det direkt eller inte. Max i marklyft och ett återbesök hos Christine står på nästa pass och jag vill verkligen göra bra ifrån mig.

Jag visar mina stötar från förra veckan tills dess att jag har nått nytt att förtälja. Mina cleans kändes väldigt lätt hela vägen trots att jag drar väldigt tidigt med armarna på dem alla. Känns som om det finns väldigt mycket mer att hämta i mina cleans just nu. Bådar gott!

Heja, heja!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar