lördag 21 april 2012

Otillfredsställd

Pass på Actic idag. De saknar ett bra räcke! Jag har konstaterat detta förut. Min amrap med TTB idag gick åt skogen då jag gled av det förbannade räcket hela tiden. Och gungar jag för mycket så rör sig hela ställningen man hänger i (de har inte fäst den i golvet). Försökte ta ut mig med lite extra övningar idag men gick slutligen ifrån gymmet utan den där härliga endorfinkicken som brukar infinna sig.

Pass 4
Wu
5min rodd
5min hopprep (inga känningar i knät)
Modifierad burgener
Stretchövningar

A. 1 Pushpress + 1 pushjerk + 1 splitjerk
40kg, 50kg, 60kg, 70kg, 80kg fail x 3
Ville verkligen ha upp den på 80kg men får inse att pushpress på den vikten är för mycket. Gav det 3 försök innan jag gav upp.

B1. HSPU amrap-1 x 3
11, 7, 6
Första vändan kändes sjukt lätt och ledig. Snabb i botten och lätt hela vägen fram till 10. Tappade lite väl mycket på set två och tre men gav nog upp lite väl tidigt.

B2. Boxsquats 5 x 3
80kg (På träningsbänk istället för låda)

C. Amrap 10min
10 Pushjerks 35kg
10 TTB 

6Varv på sekunden. TTB sänkte mig helt idag. Gled av och fick ta dem två och två mest hela tiden. Ska köpa eget magnesium och ha med mig till actic.

D. GHD-situps 10 x 3

Tåhävningar i smithmaskin
8/8 x 3 30kg

Fällknivar
8 x 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar