torsdag 4 april 2013

Lite bättre på nått i alla fall

Jag hade inte räknat fel på min lilla metcon förra veckan. Jag slog David :) Detta gör mig lite bättre till mods än bara för nån dag sedan. Jag tror inte David kommer låta mig hållas men tills dess att han slår min tid så ska jag njuta.

Jag hade ingen som helst plan igår när jag gick in på CFN. Som tur var dök David upp under uppvärmningen. Efter att ha dryftat en viss oro över att jag räknat fel på metconen förra veckan så togs beslutet att göra om den med David som domare.

50-40-30-20-10 DU
5-10-15-20-25 KBS 24 kg

Tid 4:56 min
Tio sekunder snabbare än sist och typ 20 sekunder snabbare än Davids tid :) Och då hade jag lite fippel under 50 varvet på mina DU's. Nöjd.

2 x 1000m rodd sub 3:50 vila 3 minuter mellan

1. 3:45 minuter
2. 3:53 minuter

Vet inte om jag gick för hårt på första men gudars vad jag fick ta i på andra tusingen. Lyckades inte hålla mig under 3:50 trots massiv forcering på slutet. Gillar inte 1000 m som distans! Det blir väldigt tungt mellan 500-750m

Det fick räcka så där. Ska få nya pass till morgondagen. Blir spännande att se vad som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar