onsdag 3 oktober 2012

Bänk

Ännu en snabb uppdatering. Jag fick tre dagars ofrivillig vila över helgen och måndagen. Vardagen kom emellan. Ligger lite efter i min planering men får försöka ta igen det i dagarna som kommer. Pass igår enligt Davids programmering och ett grupppass på CFN idag.

Dagens pass på CFN.

Sjukt mycket bänk. 10x6 set @65kg.
Kände mig väldigt stark idag i bänk. Jag är ju långt ifrån nån bänkexpert men tyckte 6set på 65kg är fullt godkänt. Upp till sista setet så var det nästan för lätt.

sen 5 varv av 20sek arbete 40sek vila av

Paralettarmhävningar
Boxhopp
Rodd

185 reps.
Fick inte till mina boxhopp idag. Eller rättare sagt så var jag slarvig i dem. Gjorde inte mer än 11st per 20sek tills sista varvet då jag skärpte till mig och gjorde 14st. Borde ha gjort 14 per rotation. Paralettarmhävningar var hur lätta som helst i två varv. 19st per varv. Sen 15, 11, 10. Rodd mellan 110-120meter varje varv.

Gårdagens pass

A. Hangpowersnatch TnG 3x4 45kg
Känns lätta men har lite svårt att hitta en bra rytm.

B. Deadlift stående på viktplatta 5,5cm
 75kgx3, 85kgx2, 95kgx1, 85kgx3, 95kgx2, 105kgx1
Kände mig lite sliten i ryggen men överlag hyfsat lätta mark idag. Ingen film tyvärr då jag var lite för stressad.

C. 4 Varv på tid av:

5 Kippade MU

5 Kippade HSPU

5 CTB-PU

5 Kippade HSPU

12:15min

Dog hspu döden lite väl tidigt tyckte jag. Fick ta i från botten och köra singlar efter 2 varv. Mu's kändes bättre än på länge även om de var sjukt tunga de också.

D. Hamstringsstretch i 5min.

Heja, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar