fredag 28 september 2012

Fredag

Fick in ett pass på Actic idag. Deras roddmaskiner skulle behöva lite service kan jag berätta.

A. Powersnatch
62,5kg x 2 x 2
65kg x 2 x 2
67,5kg x 2 x 2

Hade lite problem med snatcharna på de lägre vikterna idag. Landar väldigt konstig (bredbent) och fick inte riktigt nån bra linje på stången. Skärpte till mig på 67,5kg snatcharna och fick till dem hyfsat.









B. 10 Frontrackade utfallssteg + 10 Frontsquat 45kg x 3

Tyngre den här veckan. Fick kämpa ganska bra på de sista repsen.

C. Handstående mot vägg. Focus på att hitta balans och spänning. 5min

Ingen höjdare. Får till det ibland men inte mer än 2-3sek.

D. Handstående fritt 5min. Max 10 försök. Vid miss 3st BF-PU (det fick bli kippade idag).

Blääääää. För trött och för ofokuserad.

E. 6x

60sekunder rodd 1:45min/60sekunder rodd 3:30min

Som sagt så behöver Actics roddmaskiner lite smörjning. Det känns tungt att ro dem vid alla motstånd :)

Snipp, snapp, slut.
Heja, heja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar