måndag 7 november 2011



4 dagar efter operation. Benet är fortfarande svullet, framför allt så ser min fot lite otäck ut. Ballongvarning! Detta trots höglöge och kylning. Jag kanske är uppe för mycket helt enkelt. Jag bryr mig inte om kryckorna för kortare sträckor. Enligt min kusin som är sjukgymnast så ska jag använda kryckorna så mycket som möjligt. Viktigast just nu är tydligen att få ner svullnaden så saker och ting börjar läka. Jag har för övrigt riktigt starka piller att knapra. Väldigt groggy om dagarna. Ska bli spännande att se om man kan jobba imorgon utan att somna i studion. Jag tror dessutom att tv-programmet Stylisterna ska vara med och filma medans vi jobbar. Träffar sjukgymnast på fredag och fram tills dess så är det bara att köra på med de enklare rehabövningarna jag har. Mest för att få tillbaka cirkulation och rörlighet. Så förbaskat tråkigt med rehab.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar